BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ INSTYTUTU TECHNICZNEGO WOJSK LOTNICZYCH

BIP ITWL
Dział Zamówień ITWL

Redaktor: Sławomir Ziółkowski

tel. +48 261 851 482

fax: +48 261 851 450

przetargi@itwl.pl

—————————————————-

Kierownik BIP:
tel +48 261 851 687
Zastępca redaktora BIP:
Wojciech Sochocki

————————————————————

Adres:

ul. Księcia Bolesława 6
01-494 Warszawa

Kalendarium
Marzec 2020
P W Ś C P S N
« Lut    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Przetarg nieograniczony

Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych nieużywanych: a) monitorów (cześć I zamówienia), b) drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych (cześć II zamówienia).

Ogłoszenie nr 521523-N-2020 z dnia 2020-03-09 r.

Dokumenty do pobrania:

Termin otwarcia ofert: 18.03.2020 r.

 

 

Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów reklamowych.

Ogłoszenie nr 508516-N-2020 z dnia 2020-02-05 r.

Dokumenty do pobrania:

Termin otwarcia ofert: 26.02.2020 r.

Przetarg nieograniczony

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę licencji na oprogramowanie Altium Designer licencja sieciowa Private Server z roczną subskrypcją (lub równoważny) – 3 szt.

Budowa budynku magazynowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną przy ul. Księcia Bolesława 6 w Warszawie.

Ogłoszenie o zamówieniu nr 595484-N-2019 z dnia 2019-09-12 r.

Termin składania ofert: 04.10.2019 r. godz. 13:30

Dokumenty do pobrania:

Informacja o unieważnieniu – w zakresie części I zamówienia – postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych, pochodzących z bieżącej produkcji 2019 roku:

a) stacji roboczych (zestawów komputerowych) – 11 kpl. (część I zamówienia),
b) laptopów -8 szt. (część II zamówienia),
c) monitorów – 5 szt. (część III zamówienia),
d) drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych – 6 szt. (część IV zamówienia),
e) zestawu zintegrowanego stanowiska do analizy i testowania oprogramowania systemów awionicznych – 1 kpl. (część V zamówienia).

Dokumenty do pobrania:

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego, nieużywanego:

a) mikroskopu inspekcyjnego z kamerą cyfrową i oprogramowaniem inspekcyjnym – 1 kpl (część I zamówienia),

b) współrzędnościowej optycznej maszyny pomiarowej – 1 kpl (część II zamówienia).

Dokumenty do pobrania:

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych, pochodzących z bieżącej produkcji 2019 roku:

a) stacji roboczych (zestawów komputerowych) – 11 kpl. (część I zamówienia),
b) laptopów -8 szt. (część II zamówienia),
c) monitorów – 5 szt. (część III zamówienia),
d) drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych – 6 szt. (część IV zamówienia),
e) zestawu zintegrowanego stanowiska do analizy i testowania oprogramowania systemów awionicznych – 1 kpl. (część V zamówienia).

Dokumenty do pobrania:

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę do siedziby Zamawiającego:

I. część nr 1 – stanowiska do projektowania właściwości prototypowych filamentów:

  1. stacja robocza (komputer stacjonarny + monitor) – 1 kpl.,
  2. oprogramowanie specjalistyczne (np. Digimat – moduły AM, MX, MF) – licencja – 1 szt.

II. część nr II – stanowiska do kontroli jakości prototypowych filamentów:

  1. stolik grzejny do mikroskopu NIKON LV100ND (np. Linkam TST350-H), z kontrolerem TS96 i kontrolerem wilgotności – 1kpl.,
  2. stolik zmotoryzowany np. PriorH101 z kontrolerem Proscan III i serownikiem do oprogramowania NIS – 1 kpl.,
  3. filtry do fluorescencji – 1 kpl.

Dokumenty do pobrania:

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę do siedziby Zamawiającego:

1) część nr I – komory klimatycznej do testów środowiskowych – 1 kpl,

2) część nr II – licencji MATLAB/Simulink do analizy sygnałów – 1 kpl.

Dokumenty do pobrania:

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej, nieużywanej precyzyjnej obrabiarki CNC do materiałów kompozytowych – 1 kpl.

Dokumenty do pobrania:

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego, nieużywanego systemu do radiografii cyfrowej umożliwiającego badanie konstrukcji lotniczych – 1 kpl.

Dokumenty do pobrania:

Przetarg nieograniczony

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zaprojektowanie, wytworzenie, wdrożenie i dostosowanie systemu zarządzania projektami i portfelami projektów oraz zintegrowanie go z posiadanym przez Zamawiającego Active Directory oraz Microsoft Office365.

Dokumenty do pobrania:

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zakresie części II zamówienia, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę do siedziby Zamawiającego licencjonowanego oprogramowania oraz informacja o unieważnieniu niniejszego postępowania w zakresie części I zamówienia.

Dokumenty do pobrania:

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej, nieużywanej szybkiej kamery monochromatycznej z akcesoriami i oprogramowaniem – 1 kpl.

Dokument do pobrania:

Przetarg nieograniczony

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części II zamówienia prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę do siedziby Zamawiającego:

a) serwera – 3 szt. i macierzy dyskowej – 3 szt. (część I zamówienia),

b) stacji roboczych – 4 szt. (część II zamówienia)

Dokument do pobrania:

Przetarg nieograniczony

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych: laptopów – 50 szt., przełączników sieciowych – 2 szt., systemu hiperkonwergentnego – 1 kpl.

Dokumenty do pobrania:

Przetarg nieograniczony

Informacja o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego, nieużywanego bloku pomiarowego wymuszenia cieplnego do badań dyfuzyjności cieplnej cienkich warstw – 1 szt.

Dokumenty do pobrania:

Przetarg nieograniczony

 

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę do siedziby Zamawiającego prenumeraty czasopism polskich i zagranicznych w roku 2018.

Dokumenty do pobrania:

Przetarg nieograniczony

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę z prawem opcji do siedziby Zamawiającego przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, faksów.

Dokumenty do pobrania:

Przetarg nieograniczony

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę z prawem opcji fabrycznie nowych, nieużywanych transoptorów – 630 szt.

Dokumenty do pobrania: