BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ INSTYTUTU TECHNICZNEGO WOJSK LOTNICZYCH

BIP ITWL
Dział Zamówień ITWL

Redaktor: Sławomir Ziółkowski

tel. +48 261 851 482

fax: +48 261 851 450

przetargi@itwl.pl

—————————————————-

Kierownik BIP:
tel +48 261 851 687
Zastępca redaktora BIP:
Wojciech Sochocki

————————————————————

Adres:

ul. Księcia Bolesława 6
01-494 Warszawa

Kalendarium
Lipiec 2019
P W Ś C P S N
« Cze    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Rozstrzygnięcia przetargów – ogłoszenie wyników

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego na dostawę do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów reklamowych.

Dokumenty do pobrania:

Informacja o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów reklamowych w zakresie części II zamówienia.

Dokumenty do pobrania:

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego na dostawę do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego, nieużywanego skanera optycznego do pomiaru kształtu i kontroli jakości struktur kompozytowych – 1 kpl.

Dokument do pobrania:

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zakresie części I i II w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę do siedziby Zamawiającego reflektometrów oraz zestawu do przygotowania złącz światłowodowych wraz z osprzętem, z podziałem na dwie części:

Część I – dostawa 2 szt reflektometrów;

Część II – dostawa 1 kpl. zestawu do przygotowania złącz światłowodowych wraz z osprzętem

Dokument do pobrania:

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej  w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego na sukcesywną dostawę z prawem opcji do siedziby Zamawiającego przez okres 12 miesięcy artykułów biurowych.

Dokumenty do pobrania:

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę stołów optycznych oraz kompletu ław optycznych wraz z zestawem uchwytów, z podziałem na 2 (dwie) części:

1)część I – dostawa 2 szt stołów optycznych,

2)część II – dostawa 1 kpl. ław optycznych wraz z zestawem uchwytów

Dokument do pobrania:

Informacja o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na budowę budynku magazynowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną przy ul. Księcia Bolesława 6 w Warszawie.

Dokument do pobrania:

 

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonym na dostawę do siedziby Zamawiającego wytłaczarki jednoślimakowej – 1 szt.

Dokument do pobrania:

Informacja o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę do siedziby Zamawiającego reflektometrów oraz zestawu do przygotowania złącz światłowodowych wraz z osprzętem, z podziałem na dwie części:

Część I – dostawa 2 szt reflektometrów;

Część II – dostawa 1 kpl. zestawu do przygotowania złącz światłowodowych wraz z osprzętem

Dokument do pobrania:

Informacja o unieważnieniu – w zakresie części I zamówienia – postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych, pochodzących z bieżącej produkcji 2019 roku:

a) stacji roboczych (zestawów komputerowych) – 11 kpl. (część I zamówienia),
b) laptopów -8 szt. (część II zamówienia),
c) monitorów – 5 szt. (część III zamówienia),
d) drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych – 6 szt. (część IV zamówienia),
e) zestawu zintegrowanego stanowiska do analizy i testowania oprogramowania systemów awionicznych – 1 kpl. (część V zamówienia).

Dokumenty do pobrania:

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego, nieużywanego:

a) mikroskopu inspekcyjnego z kamerą cyfrową i oprogramowaniem inspekcyjnym – 1 kpl (część I zamówienia),

b) współrzędnościowej optycznej maszyny pomiarowej – 1 kpl (część II zamówienia).

Dokumenty do pobrania:

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych, pochodzących z bieżącej produkcji 2019 roku:

a) stacji roboczych (zestawów komputerowych) – 11 kpl. (część I zamówienia),
b) laptopów -8 szt. (część II zamówienia),
c) monitorów – 5 szt. (część III zamówienia),
d) drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych – 6 szt. (część IV zamówienia),
e) zestawu zintegrowanego stanowiska do analizy i testowania oprogramowania systemów awionicznych – 1 kpl. (część V zamówienia).

Dokumenty do pobrania:

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę do siedziby Zamawiającego:

I. część nr 1 – stanowiska do projektowania właściwości prototypowych filamentów:

  1. stacja robocza (komputer stacjonarny + monitor) – 1 kpl.,
  2. oprogramowanie specjalistyczne (np. Digimat – moduły AM, MX, MF) – licencja – 1 szt.

II. część nr II – stanowiska do kontroli jakości prototypowych filamentów:

  1. stolik grzejny do mikroskopu NIKON LV100ND (np. Linkam TST350-H), z kontrolerem TS96 i kontrolerem wilgotności – 1kpl.,
  2. stolik zmotoryzowany np. PriorH101 z kontrolerem Proscan III i serownikiem do oprogramowania NIS – 1 kpl.,
  3. filtry do fluorescencji – 1 kpl.

Dokumenty do pobrania:

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę do siedziby Zamawiającego:

1) część nr I – komory klimatycznej do testów środowiskowych – 1 kpl,

2) część nr II – licencji MATLAB/Simulink do analizy sygnałów – 1 kpl.

Dokumenty do pobrania:

Zawiadomienie o wynikach ocen ofert w postępowaniu na dostawę do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych, pochodzących z bieżącej produkcji 2019 roku:

a)stacji roboczych (zestawów komputerowych) – 11 kpl. (część I zamówienia),
b)laptopów -8 szt. (część II zamówienia),
c)monitorów – 5 szt. (część III zamówienia),
d)drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych – 6 szt. (część IV zamówienia),
e)zestawu zintegrowanego stanowiska do analizy i testowania oprogramowania systemów awionicznych – 1 kpl. (część V zamówienia)

Dokument do pobrania:

Informacja o unieważnieniu postępowania o udzielnie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę do siedziby Zamawiającego:

2) część nr II – licencji MATLAB/Simulink do analizy sygnałów – 1 kpl.

Dokument do pobrania:

 

Informacja o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę stołów optycznych oraz kompletu ław optycznych wraz z zestawem uchwytów, z podziałem na 2 (dwie) części:

1) część I – dostawa 2 szt stołów optycznych;

2) część II – dostawa 1 kpl. ław optycznych wraz z zestawem uchwytów.

Dokumenty do pobrania:

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych transoptorów – 900 szt.

Dokument do pobrania:

Przetarg nieograniczony

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu ograniczonego na zaprojektowanie, wykonanie oraz dostarczenie Bezpiecznego Kontenerowego Środowiska Pracy (BKŚP) w technologii TEMPEST klasy B.

Dokumenty do pobrania:

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zakresie części II, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę do siedziby Zamawiającego:

I. część nr I – stanowiska do projektowania właściwości prototypowych filamentów: 1.stacja robocza (komputer stacjonarny + monitor) – 1 kpl.; 2.oprogramowanie specjalistyczne (np. Digimat– moduły AM, MX, MF) – licencja – 1 szt. II.

II. część nr II – stanowiska do kontroli jakości prototypowych filamentów: 1.stolik grzejny do mikroskopu NIKON LV100ND (np. Linkam TST350-H), z kontrolerem TS96 i kontrolerem wilgotności – 1 kpl.; 2.stolik zmotoryzowany np. PriorH101 z kontrolerem Proscan III i sterownikiem do oprogramowania NIS – 1 kpl; 3.filtry do fluorescencji – 1 kpl.

Dokument do pobrania: